Meest gestelde vragen

Ik heb een kledingstuk thuis hangen, maar ik weet niet hoe ik die moet combineren. Wat kan ik daar het beste mee doen?

Kom naar onze winkel en neem het kledingstuk mee! Dan gaan wij samen met jou kijken hoe we het beste dat item kunnen gaan combineren in een te gave set en geven wij je natuurlijk advies.

Hebben jullie naast workshops en de winkel ook nog andere leuke dingen om te doen?

Dat hebben we zeker! Naast de workshops en de winkel doen we ook super leuke fotoshoots en personal shopping!

Daarnaast reizen wij ook elk jaar héél Nederland door en staan wij op de leukste en tofste evenementen. Van super toffe Ibiza markten tot aan gezellige braderieën. Kijk voor meer informatie in onze Agenda.

Hoevaak hebben jullie nieuwe collectie?

Omdat wij naast de winkel ook de workshops, fotoshoots en personal shoppen doen, hebben we een continue roulerende collectie. Naast onze vaste merken, Zoso en My Pashion, gaan we elke 2/3 weken zelf op inkoop om onze collectie weer met nieuwe items aan te vullen. Hierdoor hebben we dus eigenlijk elke 2 a 3 weken eigenlijk weer nieuwe collectie hangen! Ook kopen wij niet een tweede keer hetzelfde item in. Wij hebben hier bewust voor gekozen, want hoe tof is het dat je leuke complimenten over je outfit ontvangt en je met een gerust hart kan vertellen waar je het gekocht hebt?! We willen toch niet allemaal in hetzelfde lopen? En we willen allemaal toch toffe nieuwe outfits en jezelf zijn?

Dus: Be Yourself, Be Laubella!

Op welke dagen kan ik een workshop/fotoshoot/personal shopping boeken?

Dat verschilt! Ga naar de agenda op onze site om te kijken welke data’s nog beschikbaar zijn!

Hoeveel dames moet ik minimaal meenemen om een workshop te kunnen boeken?

Met minimaal 4 dames naast jezelf en maximaal 10!

Hoe kan ik in de webshop betalen?

In de Laubella Fashion & Styling webshop kan je betalen middels iDeal.

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Mocht je iDeal betaling niet lukken dan kan dat verschillende redenen hebben. Neem contact met ons op via info@laubella.nl.

Wij zullen onderzoeken wat de oorzaak is en zorgen wij ervoor dat je alsnog zo snel mogelijk je iDeal betaling kunt afronden.

Wat is de levertijd?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen te versturen.

Bestellingen in het weekend worden op maandag verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,50 voor alle bestellingen die binnen Nederland afgeleverd dienen te worden.

Kan ik mijn adres voor bezorging nog wijzigen?

Wij proberen alle bestellingen zo spoedig mogelijk te versturen. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is mogelijk, mits wij deze nog niet hebben afgeleverd bij PostNL.

Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar info@laubella.nl. Vermeld hierbij je bestelnummer en het nieuwe correcte afleveradres.

Ik wil mijn artikel graag terug brengen of sturen, hoe moet dit?

Winkel

In onze winkel op de Smeepoortstraat 30 in Harderwijk is het mogelijk om binnen 7 dagen na aankoop je artikel(en) terug te brengen. Artikel(en) dienen wel ongedragen en met bon terug gebracht te worden. Wij geven geen geld terug, je kunt kiezen uit een Laubella Fashion & Styling tegoedbon ter waarde van het artikel of het artikel om te ruilen voor wat anders.

Webshop

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst  te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag terug gestort. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Artikelen welke tijdens evenementen zijn gekocht, kunnen niet geretourneerd worden. Voor meer informatie, kijk op Retourneren.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op via info@laubella.nl of via het contactformulier.

– X –

Laury
Lisanne