Uncategorized

Laubella Blog Sale

SALE SALE SALE     ALARM ALARM ALARM              BAH BAH BAH

Waarom geeft het woord SALE mij kippenvel over mijn hele lichaam? Dat zal ik jullie eens vertellen.

Ik ben echt fan van mooie producten binnen de detailhandel. Daarvoor doen wij met het hele team onwijs ons best om mooie kwaliteit/modische kleding en handel in te kopen. Daarnaast het zelf te laten ontwerpen en te produceren binnen onze merken.

Ik zie en ken het hele proces die onze producten moeten afleggen voordat ze überhaupt in onze winkel liggen. Wij besteden hier met elkaar heel veel tijd en aandacht aan, omdat dit ons VAKgebied onwijs GAAF maakt. 

Juist dit is daarom ook mijn PASSIE & LIEFDE voor de mode waardoor ik mijn eigen onderneming ben gestart. #laubellafashion&styling!!

SALE was vroeger een leuke bijkomstigheid. De klant kreeg gewoon een “extraatje” vanuit de winkelier en hier kon je ook echt blij van worden. Een gelukje zeg maar, een mooi item voor een voordeligere prijs. Bofte jij toen even. Wat een enthousiasme zat er bij de winkeliers ook in, omdat je een klant dat cadeautje mocht en kon geven op een laatste item…op die ene uitverkoop per maand. Win – Win. Te leuk! Vol trots liep je als klant met een brede glimlach de deur uit en de verkoopster was trots en blij een mooie laatste item te hebben verkocht en jou als klant gelukkig gemaakt te hebben!

Nu is het woord SALE en UITVERKOOP zo een GOEDKOOP woord geworden. Bahhh…bleee..!!

Winkels die er niet meer fatsoenlijk uitzien, etalages die helemaal vol met stickers staan, schreeuwende berichten via social media…. Wie ziet er nu nog door de bomen het bos?!

Kortom je geld besteed en investeer je snel niet slim meer. Je wordt er hebberig van. Zonde toch?!

NIEMAND toch? Laat staan dus….wanneer je WEL een goede aankoop hebt gedaan omdat iets leuker of voordeliger is geprijsd. Je weet haast niet meer in de “SALE GEKTE” wanneer je nou ECHT een goede aankoop hebt gedaan of juist een dikke miskoop.

Tuurlijk is dit veelal te wijten aan de recessie, de verschuivingen binnen de winkels, de leegstand van de panden, toename en verkoopkracht van webwinkels. Maar lieve ondernemers van winkels hoezo MEE DOEN AAN DIE GEKTE? Wij zijn zoveel blijer om de klant wel dat extraatje te geven of te laten zien een slimmere aankoop gedaan te hebben. De SALE blijft dan echt SALE en je geld blijft dan ook eens echt geld waard.

Ik zeg altijd.. je kunt niet in iemand haar of zijn portemonnee kijken. HOE irritant is het dat je eigenlijk staat te dubben wanneer een item die je leuk vind bijvoorbeeld 15% is afgeprijsd… Hallo!? 15% dat is voor ons ondernemers, zeker voor merkkleding, echt al heel veel! Maar ik begrijp je hoor…want je doet het en weet je waarom? Omdat je mogelijk bedenkt dat je toch beet genomen bent wanneer je een dag een week of een maand later weer de SALE in loopt en het uiteindelijk met 50% of meer wordt aangeboden. Ja, BAH, dan heb je een kat in de zak gekocht. Althans, zou zo ik mij dit zo kunnen inbeelden. En daarvoor geef ik je dan ook groot gelijk en begrijp je echt volkomen!

Dit laatste is de voornaamste reden dat wij met LAUBELLA onze mooie en met liefde uitgekozen producten in de “MEGA SALE” zullen aanbieden. Laatste items, echt unieke buitenkansjes, JA absoluut. Maar weet lieve Bella’s dat LAUBELLA nooit bij een item in de SALE nog meer zal gaan zakken in de kortingen.

Sterker nog. We hebben vanaf heden tot aan wanneer de extra’s of buitenkansjes zich in mijn winkel voordoen 30% korting op geselecteerde items! Wauw toch?! Ja, je leest het goed…waarom niet 15% of 20%!?  Nee dan ben ik ook niet de moeilijkste en dan is de korting ook echt een EXTRA en dus een WIN WIN voor beide.

Een vaste korting die er toe doet.. en op al onze gezichten een glimlach! Want dat is wat wij het liefste doen!!!

Zien we jou snel in onze winkel, om je extraatje te pakken?!

Wil je me dit ook live zien vertellen zie ook de vlog over de Sale!! https://youtu.be/2EXKWEU9Fv4

Dikke SALE kus…jakkkes hahahah!

Laury.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *